19-08-2012 / Outfit: Party

Foto's komen van Fashiolista






























Gisteren was het een warme dag, maar vandaag wordt het nog warmer! Ik vind het niet erg, want van het zonnetje kan ik wel genieten. Alleen vandaag hebben we een feestje. Mijn zus geeft een party en het heeft ook nog een thema. Wat doe je dan aan? Ik heb een simpele zomerse outfit bij elkaar gezocht, die ook nog in het thema past. Zometeen ga ik een taart bakken. Ik hoop dat die lekker wordt, want deze heb ik nog niet eerder gemaakt. Eind van de middag kan het feestje beginnen. Wat zou het thema van Jesdiny's party zijn?

12 opmerkingen:

  1. Rood, wit, blauw, sterren... Ik denk ook New York City/USA!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. hmmm, Het zou zomaar New york city/ SATC kunnen zijn. Maar ook met een Nederlands tintje.. ben benieuwd:)!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik zou het op het eerste gezicht niet hebben geweten, maar bij nader inzien denk ik toch inderdaad USA o.i.d!

    Wij hebben je trouwens genomineerd voor de Versatile blogger award.
    Meer info:
    http://cutenailpolish.blogspot.nl/2012/08/de-versatile-blogger-award.html

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Yes, deze outfit wil ik wel aan!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dankjewel voor je reactie op mijn blog!
    En wat een superleuke outfit!

    Veel plezier met het feestje!
    Liefs, Kirsten

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een leuke outfit..en dat kettinkje! Ik zie rood/wit/blauw dus of iets hollands of meer een American Party?

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuke outfit maar wat het thema zouu zijn, geen idee ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. America it is!!! Ziet er super uit.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ja hier was het thema inderdaad wel duidelijk aan te zien ;)

    BeantwoordenVerwijderen